مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

همراه اول به مشترکین خود بیمه SOS ارائه می‌کند

همراه اول پس از امضا تفاهم‌نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ این بار از طرح "همراه ملت" رونمایی کرده است. همراه اول این امکان را برای مشترکین سیم کارت  زیر 40 سال خود ایجاد کرده است تا از این پس با شماره گیری کد دستوری #1*1*707*، درخواست ثبت‌نام خود را ارسال کنند تا پس از عضویت با پرداخت حق بیمه سالیانه، به مدت یک سال از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.

گفتنی است این طرح با همکاری جیرینگ، شرکت بیمه آسماری (SOS) و بیمه همراه پیاده‌سازی و اجرا می‌شود  و بعلت اینکه برای اولین بار در کشور بیمه درمان تکمیلی به مشترکین خرید سیم کارت همراه اول ارائه می‌شود، در این مرحله تعداد 100 هزار نفر امکان دریافت آن را دارند، همچنین برای دریافت این بیمه نیاز به هیچ گونه آزمایش پزشکی نمی‌باشد.

مراحل ثبت‌نام به این صورت است که بعد ازفروش سیم کارت و نام‌نویسی، برای مشترکین سیمکارت ی که ثبت‌نام خود را نهایی کرده باشند لینک خرید این بیمه‌نامه ارسال می‌شود. و از زمان دریافت لینک به مدت 7 روز زمان دارند تا نسبت به خرید محصول اقدام کنند.

این بیمه‌نامه برای اولین‌ بار بصورت کاملاً الکترونیک طراحی شده و تصویر بیمه‌نامه معتبر به همراه مراکز پرداخت خسارت SOS و مدارک مورد نیاز جهت اخذ معرفی‌نامه الکترونیک و فرآیند‌های دریافت خسارت بصورت کاملاً واضح و شفاف برای خریدار ارسال می‌شود.

۱۳۹۷/۱۱/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت