مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت با قیمت پایین تر از بازار

فروش سیم کارت 912

روش جدید کلاهبردارن در فروش سیم کارت با قیمت پایین تر. طی سالهای گذشته و با افزایش قیمت سیم کارت ها، اخیر برخی کاربران از شدت گرفتن تماس‌های افرادی خبر داده‌اند که خود را مامور اپراتور ( همراه اول یا ایرانسل ) معرفی می‌کنند و خواستار ارتقای خط و تعویض سیمکارت  و خرید سیم کارت با قیمت سیم کارت کذایی می‌شوند.

این تماسها به وضوح کلاهبرداری است چون ارسال سیمکارت توسط اپراتور کاملا رایگان است و قیمت تعویض سیم کارت هم ۲۰ هزارتومان است اما این اشخاص تلاش می‌کنند مخاطب را قانع کنند که تعرفه‌ها در حال تغییر است و اگر سیم کارت خود را طی چند روز آینده تغییر ندهند تعرفه آنها گران‌تر محاسبه خواهد شد. مشابه این کلاهبرداری قبلا هم تحت عنوان فروش سیم کارت دولتی انجام می‌شد.

در تماس با کاربران و برای جلب اطمینان قربانی می‌گویند از همراه اول یا ایرانسل به شما چندبار پیامک دادیم تا مراجعه کنید برای تعویض خط یا سیم کارت اما شما مراجعه نکرده‌اید و حالا دیگر زمان کمی برای اینکار دارید.

همراه اول در این زمینه می‌گوید که اساسا تعرفه تغییری نکرده است و تعویض سیم کارت هم تاثیری در آن ندارد. بر اساس اعلام این اپراتور این اشخاص سودجویانی هستند که خودشان را از سوی اپراتورها معرفی می‌کنند تا شخص را ترغیب به تعویض سیم کارت و پرداخت هزینه قابل توجه برای آن بدهند.

نکته عجیب اما اینکه به نظر می‌رسد این اشخاص از محدوده زندگی صاحب خط با خبر هستند چراکه پیشنهاد مراجعه به مرکز اپراتور مذکور در اطراف محل زندگی وی را می‌دهند. آدرسی که اساسا وجود خارجی ندارد. کلاهبرداران تلاش می‌کنند با ارایه یک آدرس دروغین و نامشخص کاربر را متقاعد کنند که با پیک سیم کارت جدید خود را تحویل بگیرد.

اگر با تماس یکی از این سودجویان مواجه شدید بهتر است تماس را ادامه ندهید چون تمام تلاششان را برای اطمینان دادن به شما برای موجه جلوه دادن این کلاهبرداری آشکار به کار می‌بندند.

برخی از آنها بارها و بارها با شما تماس می‌گیرند و مشخص نیست تاکنون چند نفر را از همین طریق و به دلیل ناآگاهی مورد سواستفاده قرار داده‌اند.

البته از مقامهای مسوول و خود اپراتورها هم انتظار می‌رود این مسیر کلاهبرداری را که با شماره‌ تلفنهای مشخص انجام می‌گیرد مسدود کنند و با اطلاع رسانی گسترده جلوی متضرر شدن کاربران را بگیرند.

 

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت