مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تعداد اپراتورهای  فروش سیم کارت در کشور

خط رند همراه اول

خرید سیم کارت از اپراتورهای فعال در کشور رو به افزایش است.با ورود سیم کارت به دنیای ما در عصر ارتباطات ، اپراتورهای زیادی در بازار خرید و فروش سیم کارت وارد شدند. همانطور که می دانید در کشور ما نیز امروزه اپراتورهای بسیاری در زمینه فروش سیم کارت 912  فعالیت می کنند. مشترکان تلفن همراه می توانند با توجه به سلیقه خود در زمینه خرید سیم کارت فعالیت کنند و آنچه که میخواهند را خریداری کنند.

سیمکارت های اپراتورهای مختلف به دو دسته دائمی و اعتباری تقسیم می شوند. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که به سیم کارت های اعتباری علاقه مند هستید، میتوانید به آسانی آن ها را خریداری کنید ولی در این بین کسانی هم به سیم کارت های دائمی علاقه مند هستند و میخواهند این نوع سیم کارت ها را خریداری کنند. شما میتوانید از اپراتورهای مختلفی مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و همچنین سامانتل و شاتل موبایل کمک بگیرید.

تمامی این اپراتورها برای شما شرایطی را پدید خواهند آورد که بتوانید خرید خود را به آسانی انجام دهید و در واقع برای شما امکان خرید آنلاین را فراهم کرده است.

اپراتور اول یا همان همراه اول در مرداد ماه سال 1373 با ظرفیت 9200 شماره آغاز شد.

سیم کارت همراه اول آن زمان بصورت محدود عرضه می شد و اما رفته رفته این خدمات گسترش یافت.

سیم کارت های همراه اول در حال حاضر معتبرترین سیم کارت در میان اپراتورهای فعال در ایران است ، سیم کارت 0912 گرانترین کد اپراتور همراه اول می باشد.

 

اپراتور دوم ایرانسل

اپراتور ام تی ان ایرانسل بطور رسمی از مرداد ماه 1385 با عرضه سیم کارت های دائمی و اعتباری کار خود را آغاز نمود.

ایرانسل سیم کارت های خود را با پیش شماره های 0930 , 0933 , 0935 , 0936 , 0937 , 0938 , 0939 و 0901 عرضه نمود.

اپراتور سوم تالیا 

این اپراتور که با نام تالیا وارد بازار شد و چندان هم موفق نبود نتوانست میان مردم جایی برای خود باز کند سیم کارت تالیا با پیش شماره 0932 عرضه شد.

 

اپراتور چهارم رایتل

که از سال 1389 بطور رسمی آغاز بکار کرد و از ویژگی های این اپراتور 3G بودن آن بود. رایتل سیم کارت های خود را با پیش شماره های 0920 (دائمی) و 0921 ( اعتباری و دیتا )عرضه نمود.

و در آخر هم میتوان به سیمکارت آی سیم اشاره نمود که البته اپراتور جدید نیست و همانطور که توضیح دادیم توسط شرکت ایرانسل اداره می شود .سیم کارت آی سیم از این لحاظ جدید به نظر می رسد که با پیش شماره 0902 وارد بازار شد و این روزها هم خریداران بسیاری دارد.

از مزایای سیمکارت آی سیم می توان تنوع در انتخاب شماره را دانست زیرا خریدارن سیم کارت های آی سیم میتوانند با مراجعه به سایت ای سیم شماره دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را بصورت انلاین ثبت نام کنند.

 

 

۱۴۰۱/۱۰/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت