مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

هدیه یلدایی همراه اول به سیم کارت های این اپراتور

قیمت گذاری سیم کارت

سیم کارت های همراه اول در یلدای امسال هدیه دریافت کردند. همراه اول به مناسبت فرارسیدن شب یلدا بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت را از 8 شب تا 8 صبح با تخفیفی ویژه برای مشترکین سیمکارت های خود در نظر گرفته است. خرید سیم کارت های همراه اول همواره در بازار فروش سیم کارت رتبه ی اول را داشته است. این اپراتور در مناسبت های مختلف اقدام به ارائه طرح های تشویقی مختلفی می کند که طرح بی نهایت یلدایی از جمله ی این طرح هاست.

تمامی مشترکین اعتباری، دائمی و انارستان برای دریافت این بسته ها از 8 تا 12 شب روز 30 آذر آن اقدام به فعال سازی این طرح کردند. لازم به ذکر است که کلیه مشترکین همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع و انارستانی‌ها با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع این طرح را خریداری کردند.

برخی از قوانین استفاده از این بسته‌ها:

شما می‌توانید از 8 صبح روز چهارشنبه 30 آذرماه تا 12 شب همان روز این بسته‌ها را خریداری کنید و از آن استفاده کنید اما مهلت استفاده از 8 شب 30 آذر تا 8 صبح 1 دی ماه می‌باشد.

مشترکین اعتباری و دائمی نیز می‌توانند همزمان چندین بسته را فعال و از بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی استفاده کنند. برای انارستانی‌ها هم امکان فعالسازی این بسته با سایر بسته‌های اینترنتی وجود دارد. این بسته‌ها تمدید خودکار یا رزرو ندارند.

قیمت این بسته‌ها برای مشترکین اعتباری بدون حساب مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود و در زمان فعالسازی ۹٪ مالیات به قیمت بسته اضافه خواهد شد و از اعتبار مشترکین کم می‌شود. مشترکین دائمی نیز می‌بایست علاوه‌بر قیمت بسته 9٪ مالیات پرداخت کنند.

 

۱۴۰۱/۱۰/۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت