مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های رایتل با اینترنت پرسرعت

قیمت گذرای سیم کارت

اپراتور رایتل را می توان یکی از بهترین اپراتورهای موجود در بازار فروش سیم کارت دانست که شما می توانید برای خرید سیم کارت خود از آن استفاده کنید و دقت داشته باشید که میتوانید از اینترنت پرسرعت این سیم کارت  ها نیز بهره مند شوید. قیمت سیم کارت های رایتل نیز بسیار به صرفه تر می باشد.

رایتل در واقع از اولین نسل سیم کارت های اعتباری نوین هستند که در سراسر کشور با پیش شماره های 0921 و 0922 شناخته شده اند.. این نوع سیم کارت ها در واقع با ارائه خدمات پیشرفته ای نظیر اینترنت پرسرعت و همچنین کنفرانس های صوتی و پیام های چند رسانه ای به شما کمک خواهد کرد که تمامی آنچه که نیاز دارید را بتوانید از یک اپراتور دریافت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود که از تمامی خدمات شبکه های رایتل استفاده کنید و میتوانید در این بخش، بر هزینه های ارتباطی خود نیز کنترل بهتری داشته باشید. البته باید بدانید که جهت اطلاع از اینکه آیا تلفن همراه و یا تبلت شما سازگاری لازم را با این سیم کارت ها دارد به بخش خدمات مشتریان این اپراتور مراجعه کنید و از آنها کمک بگیرید.

رایتل نیز مانند دیگر اپراتورهای تلفن همراه دارای دو سیم کارت اعتباری و دائمی است. همچنین می توانید از سایر اپراتورها به این اپراتور ترابرد داشته باشید. شما می‌توانید از طریق سامانه اپراتور رایتل نسبت به ثبت‌ درخواست ترابرد شماره تلفن همراه خود به رایتل اقدام نمایید. پس از ثبت‌نام و تکمیل فرآیند ترابرد، امکان بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی اپراتور پیشگام بدون تغییر شماره، برای شما فراهم می‌گردد.

 

۱۴۰۱/۹/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت