مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت جفت جفت یا سیم کارت رند؟

سیم کارت رند

خرید سیم کارت همراه اول همواره در بین تمام کاربران تلفن همراه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و هست. حال سیم کارت همراه اول دارای شرایط خاصی باشد این محبوبیت چندین برابر می شود.  فروش سیم کارت 912 بر اساس معیارهایی دسته بندی می شود که ای معیار ها در قیمت سیم کارت تاثیر زیادی دارد. سیم کارت های رند آینه ای ، تاریخ تولدی، جفت جفت و ..... از جمله دسته بندی های این سیم کارت ها می باشد.

سیم کارت با شماره های جفت جفت طرفدار بیشتری دارد یا سیمکارت های رند؟ جالب است بدانید خرید سیم کارت 0912  جفت جفت نیز خود زیرمجموعه ی سیم کارت های رند محسوب می شوند که در مراکز فروش سیم کارت و در زمان قیمت گذرای سیم کارت این سیمکارت ها نیز از قیمت بالاتری نسبت به سیمکارت های معمولی برخوردارند. همچنین این سیم کارت ها طرفداران بسیاری در بین کاربرانی که قصد خرید سیم کارت رند ( خرید خط رند ) را دارند، دارد.

به عنوان مثال سیم کارتی با  پیش شماره  ۹۵ ۹۵ ۰۹۱۲ یک سیم کارت رند جفت جفت از ابتدا می باشد. همانطور که می بینید عدد ۹۵ در ابتدای شماره بصورت جفت جفت تکرار شده پس این سیم کارت رند جفت جفت از اول است.

سیم کارت ۲۶ ۳۲۶ ۰۹۱۲ همانطور که می بینید عدد ۹۶ در میانه شماره بصورت جفت جفت تکرار شده پس این سیم کارت رند جفت جفت میانی است.

سیم کارت ۹۶ ۹۶ ۲۲۸ ۰۹۱۲ همانطور که می بینید عدد ۹۶ در انتهای شماره بصورت جفت جفت تکرار شده پس این سیم کارت رند جفت جفت از آخر است.

 

مزایای سیم کارت های جفت جفت رت می توان  :

-لوکس و خاص بودن 

-زیبایی شماره

- و درنهایت به یاد داشتن این شماره ها  بسیار راحت تر از سیم کارت های معمولی می باشد. همچنین اگر بخواهیم از معایب این سیم کارت ها بگوییم می توان به بالا بودن قیمت این سیم کارت ها اشاره کرد.

 

۱۴۰۱/۶/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت