مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت 912 بخر، فروشت رو ده برابر کن

فروش سیم کارت 912

سیم کارت 912 این روزها به سیمکارت های تجاری تبدیل شده اند و هر شرکت و برندی برای اعتماد سازی در بین مشتریان خود به خرید سیم کارت 912 رو آورده است. همین امر باعث شده که فروش سیم کارت های 912 نسبت به سایر سیم کارت ها در بازار سیر سعودی داشته باشد.  با توجه به محبوبیت سیم کارت همراه اول در بازار ،  قیمت سیم کارت  همراه اول از دیگر اپراتورها در زمان قیمت گذرای سیم کارت بالاتر است.

به عنوان مثال در سال های اخیر با افزایش فروشگاه های مجازی و اینستاگرامی روی آوردن به ان سیمکارت ها بیشتر و بیشتر شد.  همین رشد پیج های فروش اینستاگرامی  سبب بی اعتمادی کاربران شده نسبت به این پیج ها شد. همین امر باعث شد صاحبان کسب و کار ها به فکر راه چاره ای برای اعتماد سازی بین دنبال کننده های خود باشند.

اعتماد سازی در پیج یا سایت های فروشگاهی فقط با یک روش ساده!

فرض کنید که شما قصد خرید یک محصول یک میلیون تومانی را دارید و برای خرید محصول باید مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت کنید! شما به کدام پیج یا سایت اینترنتی اعتماد می کنید؟

پیج یا سایتی که در قسمت تماس شماره اعتباری درج کرده است یا شماره ۰۹۱۲؟

اگر از نظر حرفه ای این موضوع را بررسی کنیم قطعا پیج یا سایتی که شماره سیم کارت ۰۹۱۲ را برای تماس با ما در نظر گرفته حس اعتماد بیشتری را در ذهن خریدار ایجاد می کند...

پس با یک سیم کارت ۰۹۱۲ براحتی می توان فروش محصولاتت رو چندین برابر کنی!

اغلب افرادی که دارای کسب و کار هستند بر این باورند که اگر یک شماره رند داشته باشند، شماره آن ها بهتر در ذهن مشتریانشان می ماند. این عامل را می توان به عنوان یک مزیت بزرگ برای این دسته از افراد در نظر گرفت. شما می توانید با خرید سیم کارت های رند از هر فرصتی برای جذب مشتری استفاده کنید. 

۱۴۰۱/۶/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت