مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت شاتل ، مزایا و معایب

خرید فوری سیم کارت

سیم کارت های شاتل موبایل فعالیت خود را از سال 1381 در بازار فروش سیم کارت آغاز نمود. شاتل موبایل در اصل یک  MVNO  یا اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه است که بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، می تواند خدمات و سرویس های اپراتورهای اصلی را به صورت عمده خریداری و آن ها را با توجه به نیاز بازار با برند تجاری خودش عرضه کند. 

به طور کلی سیمکارت شاتل موبایل به همراه بسته های آغازین متنوعی به بازار خرید سیم کارت عرضه می شوند که شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل می باشد. بنابراین مشترکین می توانند با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بسته های آغازین در صورت تمایل با پرداخت ماهانه و یا سه ماهه مبلغ ثابتی به عنوان آبونمان تا سقف مشخص شده هر بسته از خدمات صوت و پیامک و اینترنت بدون نیاز به پرداخت هزینه دیگری استفاده کنند. اگر این خدمات زودتر از موعد تمدید دوره تمام شود، مشترک می تواند از خدمات یاد شده با تعرفه مصرف آزاد تخفیفی استفاده نماید و یا متناسب به نیاز خود یک بسته افزایشی فعال کند.

شاتل موبایل سرویس"  انتقال مانده اینترنت به دوره بعد"  را برای اولین بار در ایران بر روی برخی از بسته های اینترنت خود ارائه داده است که بر اساس آن مشترکین می توانند سقف معینی از حجم باقی مانده بسته اینترنت خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به بسته دوره بعد انتقال دهند. این خدمت جذاب که با هدف کاهش هزینه های مشترکین، ارائه شده است از خدمات مقرون به صرفه و نوآوارانه ای است که نه تنها توانسته یکی از دغدغه های مشترکین را مرتفع سازد بلکه لذت استفاده از این سیم کارت را نیز افزایش داده است.

 

به طور کلی مزایای استفاده از سیم کارت های شاتل موبایل را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

·        آنتن دهی هوشمند با پوشش سراسری 3Gو  4G

·        اشتراک رایگان نماوا

·        تخفیف ویژه برای سرویس های خدماتی و سرگرمی

·        خدمات همگرای ثابت و همراه FMC

·        انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد

·        مقرون به صرفه ترین تعرفه های پایه و بسته ها

·        امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان با شماره گیری کد دستوری # 8 * 1 *

·        بیش از 4000 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور

 

شاتل موبایل تنها اپراتور حقیقی  MVNO موفق در ایران است که در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پر سرعت و روش های ارتباطی اینترنتی فعالیت می کند. این شرکت که در طول سال ها فعالیت خود، خدمات متنوع و منحصر بفردی را به روش های متنوع در اختیار مشترکین خود قرار می دهد که توانسته رضایت خاطر آنها را به خوبی جلب کند و شاتل موبایل را به یک رقیب سرسخت برای دیگر اپراتورها بدل سازد. 

 

۱۴۰۱/۶/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت