مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های ارزشمند همراه اول

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های ارزشمند همراه اول یکی دیگر از طرح های اپراتور همراه اول است که در این طرح همراه اول سیم کارت های ارزشمند خود را با بسته های ویژه ارائه می دهد . این اپراتور در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیمکارت های خود قرار دهد . اپراتور همراه اول در طرح واگذاری سیم‌کارت‌ های ارزشمند خود هم سیم کارت همراه اول دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری ارائه داده است .

اپراتور همراه اول در این طرح ویژه به متقاضیان خرید سیم کارت همراه اول اعلام کرده است از طریق وب سایت shop.mci.ir سیم کارت همراه اول خود را انتخاب کنند و سیمکارت انتخاب به صورت رایگان در سراسر کشور برای متقاضی ارسال خواهد شد .

در طرح سیم کارت همراه اول دائمی امکان خرید سه نوع سیم کارت برای متقاضییان وجود دارد .سیم کارت همراه اول دائمی : در این طرح متقاضی امکان خرید سه نوع سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای ، زمردی و عادی را دارد .
سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای : کاربران برای خرید سیمکارت فیروزه ای با ورود به سایت فروشگاه همراه اول سیم کارت های دائمی فیروزه ای خود را که شامل  فیروزه ای درجه یک ، فیروزه ای درجه دو و فیروزه ای درجه سه است را انتخاب می کنند و در مرحله بعد پیش کد خود را انتخاب می کنند و در مرحله آخر سر شماره را مشخص می کنند و در نهایت شماره های موجود را به کاربر نمایش می دهد و کاربر می تواند "سیم کارت" مورد نظر خود را انتخاب کند .
سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای درجه یک : شامل 180 گیگا بایت اینترنت 6 ماهه می باشد یعنی ماهانه 30 گیگا بایت می باشد ؛ بسته مکالمه 6 ماهه درون شبکه که هر ماه 1800 دقیقه می باشد و بسته پیامک 3000 عددی و قیمت سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای 14 میلیون ریال می باشد .
سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای درجه دو : شامل 90 گیگا بایت اینترنت 3 ماهه می باشد یعنی ماهانه 30 گیگا بایت می باشد ؛ بسته مکالمه 3 ماهه درون شبکه که هر ماه 1800 دقیقه می باشد و بسته پیامک 3000 عددی و قیمت سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای 8 هزار ریال می باشد .
سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای درجه سه : شامل 60 گیگا بایت اینترنت 2 ماهه می باشد یعنی ماهانه 30 گیگا بایت می باشد ؛ بسته مکالمه 2 ماهه درون شبکه که هر ماه 1800 دقیقه می باشد و بسته پیامک 3000 عددی و قیمت سیم کارت همراه اول دائمی فیروزه ای 6 میلیون ریال می باشد .
سیم کارت همراه اول دائمی زمردی : شامل 30 گیگا بایت اینترنت یک ماهه می باشد و 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهانه به مدت 6 ماه می باشد و قیمت این سیم کارت 1 میلیون و 668 ریال می باشد .
سیم کارت همراه اول دائمی عادی : شامل 30 گیگا بایت اینترنت یک ماهه می باشد و 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهانه به مدت 6 ماه می باشد و قیمت این سیم کارت 1 میلیون و 308 ریال می باشد .

۱۴۰۰/۴/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت