مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیمکارت و محصولات ایرانسل

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های ایرانسل به همراه محصولات دیگر این اپراتورگسترش پیدا کرده است. این اپراتور اینبار پا را فراتر گذاشته و می خواهد جهت فروش سیمکارت های خود و همچنین ارائه خدمات بهتر، شبکه فروش محصولات سازمانی خود را گسترش دهد.بدین منظور از مجموعه هایی که توانایی فروش و بازاریابی سیمکارت و همچنین محصولات سازمانی ایرانسل را دارند با عنوان نماینده فروش و بازاریابی دعوت به کار می کند.

"ایرانسل" در سال 1384 شروع به فعالیت و ارائه سیم کارت های ایرانسل در بازار محصولات ارتباطی کرد و در سال 1392 با درآمد نزدیک به 5 هزارمیلیارد تومان در رتبه 32 از فهرست بزرگترین شرکت‌های ایران بود. این اپراتور دومین اپراتور در عرصه ارتباطات در ایران شروع به فعالیت کرد و با رشد روز افزون و چشمگیر خود توانسته جای خود را در این عرصه مستحکمتر و پایدارتر کند. شرکت ایرانسل با ارائه ی خدمات تلویزیون اینترنتی در قالب اپلیکیشن لنز در حال ارائه خدمات به مشترکین خود می باشد.بطوری که مشترکین می توانند براحتی از خدمات مختلفی که در اختیارشان قرار می گیرد مانند برنامه های زنده تلویزیونی ،فیلمهای سینمائی و... استفاده نمایند.

چندی پیش این اپراتور اعلام کرد که می خواهد از رویدادهای ورزشی، مدیریتی و فناوری حمایت کند و با نهادهای حمایتی بزرگی مانند کمیته امداد ،سازمان بهزیستی و هلال احمر در حال همکاری می باشد.

دکتر سعید عسکری که سابقه ی درخشانی در مشاغل مختلف، از جمله مشاور مدیرعامل همراه اول ، سخنگو و مدیرکل ارتباطات "همراه اول"، معاون تجاری رایتل ، عضو هیأت مدیره توسکا و رییس هیأت مدیره رُهام داتک را تجربه کرده است و اخیرا در سمت مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل مشغول به فعالیت می باشد در گزارشی اعلام کرد که از تمام شرکت های فعال در این زمینه و به منظور حمایت از کسب و کار سازمانی ایرانسل و همچنین در راستای توسعه ی بازار و بهبود فرآیندهای بازاریابی و فروش خود، دعوت به همکاری می کند.

نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت می باشد این است که مجموعه های فعال در کسب و کار ایرانسل با عنوان نماینده این اپراتور،نیازی به سرمایه گذاری اولیه نخواهند داشت و می توانند به شبکه ی فروش ایرانسل بپیوندند و از مزایای ویژه در حوزه های مختلف استفاده نمایند.

 

۱۴۰۰/۱/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت