مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت‌های رایتل رفع توقیف شد

خرید سیم کارت

شرایط فروش سیمکارت‌های رایتل به حالت عادی بازگشت. مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به متقاضیان خرید سیم کارت های رایتل از رفع توقیف فروش سیم کارت‌های رایتل خبر داد.

موضوع عدم فروش سیم کارت‌های رایتل از چند روز پیش توسط قره داغی اعلام شد و وی دلیل این موضوع را عدم پیروی رایتل از قانون ارسال کد یک بار مصرف (OTP) عنوان کرد.

 با خبر رفع مشکل احراز هویت سیمکارت ‌های رایتل از این پس فروش و احراز هویت این سیم‌کارت‌ها همانند قبل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد در حال حاضر این اپراتور می‌تواند بصورت حضوری در دفاتر منتخب خود، به افرادی که برای اولین بار متقاضی دریافت سیم‌کارت هستند، سیم‌کارت ارایه کند.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری درباره فروش آنلاین این اپراتور گفت: این اپراتور می‌تواند به متقاضیان دارای سیم‌کارت، بصورت آنلاین سیم‌کارت واگذار کند.

۱۳۹۹/۸/۲۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت