مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار

فروش سیم کارت

فروش سیمکارت های هوشمند  هوشمند شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۵ در  بازار ارتباطات کشور آغاز می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸، رنج جدید سیمکارت‌های هوشمند خود با پیش‌شماره ۰۹۹۸۱۵ را وارد بازار خریدسیم کارت کشور خواهد کرد.  انتخاب و خرید سیمکارت های رند و سیم کارت  های عادی رنج 15 سیمکارت های هوشمند شاتل موبایلاز ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۰ اردیبهشت در سراسر کشور و به‌طور هم‌زمان امکان‌پذیر شده است.

بر اساس این گزارش، شاتل موبایل پیش‌ازاین رنج‌های ۰۹۹۸۱۰، ۰۹۹۸۱۱، ۰۹۹۸۱۲ و ۰۹۹۸۱۴ را به بازار عرضه کرده بود.

پیش‌ازاین شاتل موبایل، برای نخستین بار در ایران و با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه‌ای از سیم‌کارت‌ هوشمند خود رونمایی کرده بود. فناوری اختصاصی سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، به‌طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به‌صورت خودکار باکیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر، با پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هرلحظه و بر اساس موقعیت جغرافیایی خود، به‌طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های ۳G، ۳.۷۵G ۴G/LTE و ۴.۵G کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه به یکی از ۴۰۰ مرکز خدمات اختصاصی شاتل و یا ۱۷۰۰ نماینده فروش و خدمات پس از فروش شبکه تلفن همراه شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل، ثبت‌نام تلفنی از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و یا ارسال عدد ۱ به همین شماره از طریق پیامک، اقدام به انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل کنند تا بدون نیاز به خروج از منزل و به‌صورت رایگان درب منزل ثبت‌نام و احراز هویت شده و سیم‌کارت هوشمند خود را تحویل بگیرند.

 

۱۳۹۹/۳/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت