مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بازار خرید و فروش سیم کارت

خرید سیمکارت

در بازار خرید سیم کارت مسئله‌ای که این روزها وجود دارد کاهش سرعت فروش سیم کارت ها از سمت اپراتورهاست. البته این در حالی است که فروش سیمکارت های اعتباری نسبت به سیم کارت های دائمی در شهریور گذشته سرعت بیشتری داشته. طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده می‌توان علت این رکود در خرید سیمکارت ها را افزایش قیمت‌ها و سقوط قدرت خردید در جامعه دانست. از سمت دیگر با توجه به اتمام رنج‌های اولیه سیمکارت ارائه‌شده از سوی اپراتور، قیمت این سیم‌کارت‌ها به‌صورت تصاعدی افزایش یافت، بدین ترتیب در حال حاضر برای خرید یک خط کد یک ۰۹۱۲ در بازار سیم‌کارت حداقل قیمتی که لحاظ می‌شود رقمی حدود سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

البته این رقم بر اساس المان‌هایی مانند میزان رندی، وضعیت و ... سیم‌کارت افزایش می‌یابد. این موضوع برای پیش‌شماره‌های دیگر تا این سطح جدی نیست و سیم‌کارت‌های ایرانسل، رایتل و یا حتی همراه اول اعتباری تنها در صورت رند بودن قیمت‌هایی میلیونی پیدا می‌کنند. همین مسائل باعث شده که اکثر خرید و فروشی که در بازار سیم‌کارت انجام می‌شود حول محوریت سیم‌کارت‌های دائمی صفر و کارکرده همراه اول با پیش‌شماره ۰۹۱۲ و در مرحله بعدی دیگر شماره‌های رند موجود در بازار باشد.

۱۳۹۹/۳/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت