مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

چگونگی اطلاع از تعداد سیم کارت و سرویس‌های ثبت شده به نام مشترکین

 خرید سیمکارت

مشترکان خرید سیم کارت های اپراتورهای مختلف می توانند از تعداد سیم کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است اطلاع پیدا کنند. مشترکان سیمکارت ها می‌توانند با استفاده از سامانه‌ای که رگولاتوری راه‌اندازی کرده کرده است، از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده و یا  از تمامی سرویس‌های مخابراتی که با کد ملی شما ثبت شده‌اند مطلع شوند، با انجام این کار از  خطرها و سواستفاده‌های احتمالی موجود جلوگیری می شود.

آیا از تعداد  سیم‌کارت و سرویس‌های ثبت شده به نام خود اطلاع دارید؟

با افزایش فروش سیم کارت و کاهش قیمت سیم کارت ها متاسفانه شرایط کلاهبرداری و سواستفاده برای بسیاری از  هنجارشکنان فراهم شد، به همین دلیل از نیمه سال 1393 اجرای  فاز اول طرح ساماندهی سیم‌ کارت‌های بی‌نام و نشان  آغاز شد و پس از آن از مهر 1394، سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه به نام اشخاص برروی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شد.

بدین ترتیب مشترکین می توانند با استفاده از این دو فاز هم از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده در اپراتورهای مختلف و هم از  تمامی سرویس‌های مخابراتی همچون ADSL، تلفن ثابت، TD-LTE و وایمکس که به نام شخص فغالند با خبر شوند.

در گام بعدی اگر مشترکین می‌خواهند از سیم کارت‌های ناشناس ثبت شده به نام خود سلب امتیاز کنند باید درخواست کتبی خود را به روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش کرد تا در اسرع وقت، موضوع توسط بازرسان سازمان رسیدگی شود.

۱۳۹۸/۴/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت