مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اجرای مجدد طرح ویژه‌ی رایتل برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

سیم کارت

خرید سیم کارت و فروش سیم کارت های تامین اجتماعی همزمان با آغاز دهه فجر سال 96، رایتل به عنوان عضوی از خانواده تأمین اجتماعی، با رویکرد حمایت از این خانواده بزرگ، طرح «تأمین اجتماعی» را اجرا کرد که در این طرح، به تمامی افراد دارای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی (شامل بیمه شده اصلی و افراد تحت سرپرستی وی) بسته ویژه شامل یک سیم کارت اعتباری هدیه و یک بسته خدمات ارتباطی رایگان یکساله اهدا می‌شد.

نظر به استقبال گسترده مردم از طرح تأمین اجتماعی، رضایت افرادی که در دوره قبل موفق به ثبت نام در طرح ثبت نام سیمکارت رایگان شده بودند و درخواست‌های مکرر مبنی بر اجرای مجدد این طرح، رایتل بر آن شد که طرح تأمین اجتماعی را با تغییراتی مجدد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی اجرا کند. امکان ثبت نام در این طرح، از تاریخ 8 دی ماه 97 برای کلیه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی و خانواده ایشان فراهم شده است. در این طرح نیازی به خرید سیم کارت از سوی بیمه شدگان وجود ندارد.

آن‌دسته از متقاضیانی که کد بیمه (دفترچه تأمین اجتماعی) دارند و عضوی از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستند، در صورت عدم دریافت طرح تأمین اجتماعی قبلی، می‌توانند با ارایه کد بیمه و کدملی، در طرح جدید شرکت کنند. علاوه بر 500 مگابایت اینترنت 30 روزه رایگان که در ابتدا به ثبت نام کنندگان در این طرح اهدا می‌شود، امکان استفاده از هدایای دیگر نیز در صورت خرید بسته های منتخب، برای مدت یکسال وجود دارد. همچنین تمامی مشترکین پیشین محصول تأمین اجتماعی نیز می‌توانند با خرید بسته‌های منتخب (بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید)، از هدیه مشابه برخوردار شوند.

مشترکین از قسمت فروش سیم کارت، با ثبت نام در طرح تأمین اجتماعی، از هدیه 500 مگابایت اینترنت 30 روزه برخوردار می‌شوند و همچنین در صورت خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تأمین اجتماعی، از امکان دریافت 12 دوره هدیه 30 روزه شامل 2 گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی، بهره مند خواهند شد. اولین دوره 30 روزه از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری، آغاز شده و تا یکسال (12 دوره 30 روزه) ادامه دارد.

ثبت نام کنندگان در طرح تأمین اجتماعی جهت دریافت هدیه این طرح  شامل 2 گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی 30 روزه، لازم است در هر دوره 30 روزه اقدام به خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تأمین اجتماعی کنند.

۱۳۹۸/۳/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت